Kaip galiu apmokėti savo krepšelį?

Už prekes galite sumokėti naudodamiesi elektroninės bankikninkystės sistema arba „Pay Pal“. Taip pat už prekes galite sumokėti grynaisiais arba kortele, jei apsipirkdami nurodėte, jog prekes norite atsiimti , Vilniaus g. 7, Kaune esančioje parduotuvėje.

Kaip žinoti, kad prekes jau įsigijau?

Po to, kai Jūsų surinktas krepšelis yra apmokėtas, laiškas su patvirtinimu išsiunčiamas registracijos metu nurodytu elektroninio pašto adresu. Jame nurodyta informacija apie įsigytas prekes, jų kiekį bei kainas, bendroji suma pirkinių krepšelio suma, pristatymo būdas bei terminas.

Kur prekės bus pristatytos?

Prekių pristatymo būdą galite pasirinkti prieš apmokėdami savo pirkinių krepšelį. Galite rinktis pristatymą į bet kurį „Omniva“, „LP Ekpress“ paštomatą, siuntimą „Lietuvos Paštu“ registruota siunta. Prekių pristatymo kaina automatiškai pridedama prie Jūsų surinkto krepšelio sumos. Jūsų apmokėtas pirkinių krepšelis bus pristatytas į pasirinktą „Ominiva“ arba „LP Ekspress“ paštomatą.

Kur galiu atsiimti prekes tą pačią dieną?

Taip, apmokėjus prekių krepšelį galite jį atsiimti tą pačią dieną parduotuvėje Vilniaus g. 7, Kaunas, darbo valandomis.

Kaip keliauja mano siuntinys?

Jei pasirinkote pristatymo būdą, prekes atsiimant paštomate, apie siuntinio atkeliavimo laiką gausite SMS žinutę bei elektroninį laišką, kurie bus išsiunčiami registruojantis nurodytais duomenimis. Jei pasirinkote pristatymą „Lietuvos Pašto“ skyriuje, savo siuntos judėjimą galite patikrinti www.post.lt tinklapyje, siuntos numerį iš 12-13 skaitmenų įvedę į paieškos laukelį.

Ar galiu grąžinti ar pakeisti netikusią arba brokuotą prekę?

Taip. Prekes grąžinti arba pakeisti galite per 14 d. d. po siuntos gavimo. Tai galite padaryti išsiųsdami siuntinį atgaliniu adresu, paštomatų sistemomis arba pristatyti į parduotuvę, adresu: Vilniaus g. 7, Kaunas, kartu pateikiant įsigijimo (PVM sąskaitą-faktūrą) bei asmens dokumentą. Pinigai už sumokėtas prekes ir atgalinį pristatymą (pateikiant oficialius dokumentus, kuriuos nuskenuotus galite atsiųsti info@mazojiindija.lt elektroniniu paštu), grąžinami Jums į banko sąskaitą, iš kurios buvo atliktas mokėjimas.
Jei Jus aptarnaujantis asmuo įvertina, jog grąžinamos prekės sugadintos dėl Jūsų kaltės, „Mažosios Indijos“ atstovas turi teisę negrąžinti pinigų už įsigytas, grąžinamas prekes arba gali atsisakyti jas pakeisti naujomis. Neturint kuo pakeisti įsigytų brokuotų prekių, pinigai grąžinami iškart.

Ką daryti, jei nepavyksta užsisakyti prekių?

Jei susiduriate su bet kokiais sunkumais užsisakydami prekes, susisiekite su mumis telefonu +370 615 50 949 arba elektroninio pašto adresu info@mazojiindija.lt. Atsakome darbo valandomis 10.00-18.00; šeštadieniais 10.00-16.00.

Kaip atsiimti prekes?

Prekes galite atsiimti pasirinktame paštomate arba „Lietuvos Pašto“ skyriuje.

Ar prekes gali atsiimti kitas asmuo?

Prekes gali atsiimti kitas asmuo tik tuo atveju, jei pasirinkote pristatymo būdą, pristatant prekes į „Omniva“ arba „LP Ekpsress“ paštomatą bei atskleidžiant jam pristatymo duomenis, kurie reikalingi atsiimant siuntinį. Jei pasirinkote pristatymą į „Lietuvos Pašto“ skyrių, atsiimti siuntinį gali tik jas užsakęs asmuo, pateikęs asmens dokumentą aptarnaujančiam asmeniui.

Kada mano siuntinys bus pristatytas?

Jūsų siuntinys bus pristatytas per 1-7 darbo dienas po prekių krepšelio apmokėjimo.

Užsakymas buvo pristatytas vėliau nei buvo informuota. Ką daryti?

Jei pristatymas buvo įvykdytas vėliau nei buvo nurodyta elektroniu paštu išsiųstame patvirtinime, susisiekite su mumis telefonu +370 615 50 949 arba elektroninio pašto adresu info@mazojiindija.lt. Stengsimės rasti bendrą kompromisą.

Savo krepšelį apmokėjau, tačiau negavau patvirtinimo. Ką daryti?

Jei per 24 valandas negavote patvirtinimo apie tai, kad Jūsų apmokėjimas įvykdytas, prašome susisiekti su mumis telefonu +370 615 50 949. Prieš tai siūlome patikrinti „Šlamšto“ bei nepageidaujamo turinio dėžutę, kadangi laiškai, keliaudami sistemomis ne visada patenka į pagrindinių „Gautųjų“ laiškų dėžutę.

Savo krepšelį apmokėjau, gavau patvirtinimą, jog prekės apmokėtos, tačiau nesulaukiu užsakymo. Ką daryti?

Nedelsdami kreipkitės mumis telefonu +370 615 50 949 arba elektroninio pašto adresu info@mazojiindija.lt. Atsakome darbo valandomis 10.00-18.00; šeštadieniais 10.00-16.00.

Per kiek laiko „Mažosios Indijos“ sistema sugeneruoja užsakymą?

Jūsų užsakymas sugeneruojamas iš karto, kai tik gaunate patvirtinimo laišką, jog prekių krepšelis sėkmingai apmokėtas.

Per kiek laiko prekės bus pristatytos?

Jūsų siuntinys bus pristatytas per 1-7 darbo dienas po prekių krepšelio apmokėjimo.

Ar gavus prekes, reikės pasirašyti dokumentus?

Dokumetų pasirašyti nereikės, jei pasirinkote prekių pristatymą į „Omniva“ arba „LP Ekspress“ paštomatą. Jei pasirinkote atsiimti prekes bet kuriame Lietuvos Respublikos pašto skyriuje, Jums reikės pasirašyti pateiktus dokumentus atsiimant siuntinį; taip pat privaloma turėti asmens tapatybės dokumentą, kurį reikės pateikti Jus aptarnaujančiam darbuotojui „Lietuvos Pašto“ atstovybėje.

Ar galiu įsigyti dovanų čekį?

Dovanų čekius galite įsigyti internetu (tuomet kuponas išsiunčiamas nurodytu el. Pašto adresu), parduotuvėse: Vilniaus g. 7 bei Laisvės al. 84, Kaunas.

Ar „Mažosios Indijos“ pardutuvė yra mano mieste?

„Mažoji Indija“ įsikūrusi Kauni senamiestyje – Vilniaus g. 7 bei Laisvės al. 84.

Ar galiu grąžinti prekę fizinėje „Mažosios Indijos“ parduotuvėje?

Taip, prekės grąžinamos, pateikus išrašytą PVM sąskaitą-faktūrą bei asmens dokumentą, kam sąskaita buvo išrašyta.

Per kiek laiko galiu grąžinti prekes?

Prekės priimamos per 14 d. d., grąžinamos per 7 d. d. Pinigai į Jūsų atsiskaitomąją banko sąskaitą pervedami per 10 d. d.

Ar galiu pateikti pretenziją arba pagyrimą mane aptarnavusiam asmeniui?

Pretenziją arba pagyrimą galite pateikti, parašę mums elektroninį laišką į: info@mazojiindija.lt.

Kaip galiu žinoti, ar man patinkanti prekė yra sandėlyje?

Jei nurodyta, jog prekė išparduota – jos sandėlyje nebeturime.

Ar galiu rezervuoti man patinkančią prekę ir kaip tai padaryti?

Galite rezertuoti prekę paskambinę telefonu +370 615 50 949. Prekės rezervuojamos vienai darbo dienai į priekį, iki 18.00 val., šeštadieniais – iki 16.00 val.

Kaip dažnai atnaujinamas internete parduodamų prekių asortimentas?

Prekių asortimentas atnaujinamas per 1-2 mėnesius, po naujo užsakymo gavimo. Visas naujienas galite apžiūrėti fizinėje parduotuvėje Vilniaus g. 7, Kaune.

Kur galėčiau rasti informaciją apie ypatingus pasiūlymus bei išpardavimus?

Visa naujausia informacija apie ypatingus pasiūlymus, akcijas bei išpardavimus skelbiami „Facebook“ bei „Instagram“ paskyrose.

Ar galiu gauti PVM sąskaitą-faktūrą?

PVM sąskaitos-faktūros išrašomos iškart po apmokėjimo patvirtinimo ir išsiunčiamos Jūsų užregistruotu elektroninio pašto adresu.

Kur galiu kreiptis dėl darbo parduotuvėje?

Savo gyvenimo aprašymą galite atsiųsti elektroniniu paštu info@mazojiindija.lt arba atnešti atspausdintą į parduotuvę Vilniaus g. 7, Kaune.

Parašiau Jums laišką, tačiau negavau atsakymo. Ką daryti?

Jei neatsakėme į Jūsų užklausą per 3 darbo dienas, susisiekite su mumis telefonu +370 615 50 949.

Ką daryti, jei prekės aprašyme nerandu informacijos, kuri mane domina?

Jei neradote reikalingos infrormacijos apie dominančią prekę, susisiekite su mumis telefonu +370 615 50 949.

Ar galite prekę pristatyti anksčiau nei nurodyta?

Ne. Prekės pristatymo terminas gali užtrukti 1-7 dienas, priklausomai nuo kurjerių bendrovės apkrovimo. „Mažoji Indija“ nepriisima atsakomybės už vėlavimą dėl pristatymo termino.

Ar galiu atšaukti jau apmokėtą užsakymą?

Ne. Atšaukti apmokėto užsakymo negalite, nebent pageidaujate grąžinti prekes. Tai turite padaryti per 14 darbo dienų informavę mus elektroniniu paštu arba telefono numeriu +370 615 50 949. Atsakome darbo valandomis 10.00-18.00; šeštadieniais 10.00-16.00.

Kiek kainuoja pristatymas?

„Omniva“ paštomatų sistema 2,14 eur., „LP Ekspress“ – 3,29 eur. Siunčiant „Lietuvos Paštu“, registruotos siuntos mokestis xx,xx eur.

Ar galima papildyti arba apjungti mano prekių krepšelį?

Taip, tačiau privalote su mumis susisiekti kaip įmanoma anksčiau, kadangi užsakymai pradedami vykdyti per 10 minučių po užsakymo gavimo. Skambinkite telefono numeriu +370 615 50 949. Atsakome darbo valandomis 10.00-18.00; šeštadieniais 10.00-16.00.

Neradau atsakymo į mane dominantį klausimą. Ką daryti?

Skambinkite telefono numeriu +370 615 50 949. Atsakome darbo valandomis 10.00-18.00; šeštadieniais 10.00-16.00.

Negaliu prisijungti prie „Mažosios Indijos“ paskyros. Ką daryti?

Parašykite mums elektroninį laišką, pavadinimu „Negaliu prisijungti“ ir mes Jums atsakysime.

Kaip ir kada suteikiamos nuolaidos ar nuolaidų kodai?

Apie specialias nuolaidas informuojame „Instagram“, „Facebook“ socialinių tinklų paskirose arba suteikiame asmeninius nuolaidų kodus, kurie išsiunčiami registruojantis nurodytu elektroninio pašto adresu.

Nepavyksta atlikti užsakymo „Mažosios Indijos“ internetinėje parduotuvėje. Ką daryti?

Jei iškilo techninių sunkumų, norint atlikti apmokėjimą už išsirinktas prekes, tačiau nepavykus to padaryti, skambinkite telefonu +370 615 50 949. Atsakome darbo valandomis 10.00-18.00; šeštadieniais 10.00-16.00.

Užsiregistravau „Mažosios Indijos“ internetinėje parduotuvėje, tačiau negavau nuolaidų kodo. Kaip galiu jį gauti?

Jei negavote nuolaidos kodo, kuris taikomas naujai užsiregistravusiems vartotojams, skambinkite telefonu +370 615 50 949. Atsakome darbo valandomis 10.00-18.00; šeštadieniais 10.00-16.00.