Už prekes galite sumokėti naudodamiesi elektroninės bankikninkystės sistema arba „Pay Pal“. Taip pat už prekes galite sumokėti grynaisiais arba kortele, jei apsipirkdami nurodėte, jog prekes norite atsiimti, Laisvės al. 84, Kaune esančioje parduotuvėje.

Po to, kai Jūsų surinktas krepšelis yra apmokėtas, laiškas su patvirtinimu išsiunčiamas registracijos metu nurodytu elektroninio pašto adresu. Jame nurodyta informacija apie įsigytas prekes, jų kiekį bei kainas, bendroji suma pirkinių krepšelio suma, pristatymo būdas bei terminas.

Prekių pristatymo būdą galite pasirinkti prieš apmokėdami savo pirkinių krepšelį. Galite rinktis pristatymą į bet kurį „Omniva“, „LP Ekpress“ paštomatą, siuntimą „Lietuvos Paštu“ registruota siunta. Prekių pristatymo kaina automatiškai pridedama prie Jūsų surinkto krepšelio sumos. Jūsų apmokėtas pirkinių krepšelis bus pristatytas į pasirinktą „Ominiva“ arba „LP Ekspress“ paštomatą.

Taip, apmokėjus prekių krepšelį galite jį atsiimti tą pačią dieną parduotuvėje Laisvės al. 84, Kaunas, darbo valandomis.

Jei pasirinkote pristatymo būdą, prekes atsiimant paštomate, apie siuntinio atkeliavimo laiką gausite SMS žinutę bei elektroninį laišką, kurie bus išsiunčiami registruojantis nurodytais duomenimis. Jei pasirinkote pristatymą „Lietuvos Pašto“ skyriuje, savo siuntos judėjimą galite patikrinti www.post.lt tinklapyje, siuntos numerį iš 12-13 skaitmenų įvedę į paieškos laukelį.

Taip. Prekes grąžinti arba pakeisti galite per 14 d. d. po siuntos gavimo. Tai galite padaryti išsiųsdami siuntinį atgaliniu adresu, paštomatų sistemomis arba pristatyti į parduotuvę, adresu: Laisvės al. 84, Kaunas, kartu pateikiant įsigijimo (PVM sąskaitą-faktūrą) bei asmens dokumentą. Pinigai už sumokėtas prekes ir atgalinį pristatymą (pateikiant oficialius dokumentus, kuriuos nuskenuotus galite atsiųsti [email protected] elektroniniu paštu), grąžinami Jums į banko sąskaitą, iš kurios buvo atliktas mokėjimas.Jei Jus aptarnaujantis asmuo įvertina, jog grąžinamos prekės sugadintos dėl Jūsų kaltės, „Mažosios Indijos“ atstovas turi teisę negrąžinti pinigų už įsigytas, grąžinamas prekes arba gali atsisakyti jas pakeisti naujomis. Neturint kuo pakeisti įsigytų brokuotų prekių, pinigai grąžinami iškart.

Jei susiduriate su bet kokiais sunkumais užsisakydami prekes, susisiekite su mumis telefonu +370 615 50 949 arba elektroninio pašto adresu [email protected]. Atsakome darbo valandomis 10.00-18.00; šeštadieniais 10.00-16.00.

Prekėms taikoma 24 mėn. garantija, nuo įsigyjimo datos.

Prekes galite atsiimti pasirinktame paštomate arba „Lietuvos Pašto“ skyriuje.

Prekes gali atsiimti kitas asmuo tik tuo atveju, jei pasirinkote pristatymo būdą, pristatant prekes į „Omniva“ arba „LP Ekpsress“ paštomatą bei atskleidžiant jam pristatymo duomenis, kurie reikalingi atsiimant siuntinį. Jei pasirinkote pristatymą į „Lietuvos Pašto“ skyrių, atsiimti siuntinį gali tik jas užsakęs asmuo, pateikęs asmens dokumentą aptarnaujančiam asmeniui.

Jūsų siuntinys bus pristatytas per 1-7 darbo dienas po prekių krepšelio apmokėjimo.

Jei pristatymas buvo įvykdytas vėliau nei buvo nurodyta elektroniu paštu išsiųstame patvirtinime, susisiekite su mumis telefonu +370 615 50 949 arba elektroninio pašto adresu [email protected]. Stengsimės rasti bendrą kompromisą.

Jei per 24 valandas negavote patvirtinimo apie tai, kad Jūsų apmokėjimas įvykdytas, prašome susisiekti su mumis telefonu +370 615 50 949. Prieš tai siūlome patikrinti „Šlamšto“ bei nepageidaujamo turinio dėžutę, kadangi laiškai, keliaudami sistemomis ne visada patenka į pagrindinių „Gautųjų“ laiškų dėžutę.

Nedelsdami kreipkitės mumis telefonu +370 615 50 949 arba elektroninio pašto adresu [email protected]. Atsakome darbo valandomis 10.00-18.00; šeštadieniais 10.00-16.00.

Jūsų užsakymas sugeneruojamas iš karto, kai tik gaunate patvirtinimo laišką, jog prekių krepšelis sėkmingai apmokėtas.

Jūsų siuntinys bus pristatytas per 1-7 darbo dienas po prekių krepšelio apmokėjimo.

Dokumetų pasirašyti nereikės, jei pasirinkote prekių pristatymą į „Omniva“ arba „LP Ekspress“ paštomatą. Jei pasirinkote atsiimti prekes bet kuriame Lietuvos Respublikos pašto skyriuje, Jums reikės pasirašyti pateiktus dokumentus atsiimant siuntinį; taip pat privaloma turėti asmens tapatybės dokumentą, kurį reikės pateikti Jus aptarnaujančiam darbuotojui „Lietuvos Pašto“ atstovybėje.

Dovanų čekius galite įsigyti internetu (tuomet kuponas išsiunčiamas nurodytu el. Pašto adresu), parduotuvėje: Laisvės al. 84, Kaunas.

„Mažoji Indija“ įsikūrusi Kauni senamiestyje –  Laisvės al. 84.

Taip, prekės grąžinamos, pateikus išrašytą PVM sąskaitą-faktūrą bei asmens dokumentą, kam sąskaita buvo išrašyta.

Prekės priimamos per 14 d. d., grąžinamos per 7 d. d. Pinigai į Jūsų atsiskaitomąją banko sąskaitą pervedami per 10 d. d.

Pretenziją arba pagyrimą galite pateikti, parašę mums elektroninį laišką į: [email protected].

Jei nurodyta, jog prekė išparduota – jos sandėlyje nebeturime.

Galite rezertuoti prekę paskambinę telefonu +370 615 50 949. Prekės rezervuojamos vienai darbo dienai į priekį, iki 18.00 val., šeštadieniais – iki 16.00 val.

Prekių asortimentas atnaujinamas per 1-2 mėnesius, po naujo užsakymo gavimo. Visas naujienas galite apžiūrėti fizinėje parduotuvėje Laisvės al. 84, Kaune.

Visa naujausia informacija apie ypatingus pasiūlymus, akcijas bei išpardavimus skelbiami „Facebook“ bei „Instagram“ paskyrose.

PVM sąskaitos-faktūros išrašomos iškart po apmokėjimo patvirtinimo ir išsiunčiamos Jūsų užregistruotu elektroninio pašto adresu.

Savo gyvenimo aprašymą galite atsiųsti elektroniniu paštu [email protected] arba atnešti atspausdintą į parduotuvę Laisvės al. 84, Kaune.

Jei neatsakėme į Jūsų užklausą per 3 darbo dienas, susisiekite su mumis telefonu +370 615 50 949.

Jei neradote reikalingos infrormacijos apie dominančią prekę, susisiekite su mumis telefonu +370 615 50 949.

Ne. Prekės pristatymo terminas gali užtrukti 1-7 dienas, priklausomai nuo kurjerių bendrovės apkrovimo. „Mažoji Indija“ nepriisima atsakomybės už vėlavimą dėl pristatymo termino.

Ne. Atšaukti apmokėto užsakymo negalite, nebent pageidaujate grąžinti prekes. Tai turite padaryti per 14 darbo dienų informavę mus elektroniniu paštu arba telefono numeriu +370 615 50 949. Atsakome darbo valandomis 10.00-18.00; šeštadieniais 10.00-16.00.

„Omniva“ paštomatų sistema 2,69 eur., „LP Ekspress“ – 3,29 eur. Siunčiant „Lietuvos Paštu“, registruotos siuntos mokestis xx,xx eur.

Taip, tačiau privalote su mumis susisiekti kaip įmanoma anksčiau, kadangi užsakymai pradedami vykdyti per 10 minučių po užsakymo gavimo. Skambinkite telefono numeriu +370 615 50 949. Atsakome darbo valandomis 10.00-18.00; šeštadieniais 10.00-16.00.

Skambinkite telefono numeriu +370 615 50 949. Atsakome darbo valandomis 10.00-18.00; šeštadieniais 10.00-16.00.

Parašykite mums elektroninį laišką, pavadinimu „Negaliu prisijungti“ ir mes Jums atsakysime.

Apie specialias nuolaidas informuojame „Instagram“, „Facebook“ socialinių tinklų paskirose arba suteikiame asmeninius nuolaidų kodus, kurie išsiunčiami registruojantis nurodytu elektroninio pašto adresu.

Jei iškilo techninių sunkumų, norint atlikti apmokėjimą už išsirinktas prekes, tačiau nepavykus to padaryti, skambinkite telefonu +370 615 50 949. Atsakome darbo valandomis 10.00-18.00; šeštadieniais 10.00-16.00.

Jei negavote nuolaidos kodo, kuris taikomas naujai užsiregistravusiems vartotojams, skambinkite telefonu +370 615 50 949. Atsakome darbo valandomis 10.00-18.00; šeštadieniais 10.00-16.00.